onsdag 10 mars 2010

Vinst!


Nu har jag haft tur i lottning, vilket inte händer så där jätte ofta :o) På Robyns Fetish Challenge Blog har det olika utmaningar varje lördag där vinnaren dras och får välja 3 st digital stämplar från deras shop. Denna gång hade jag tur i dragningen, men det krävdes att jag skulle ha typ 50 % chans till vinst :oD Nämligen vi var bara två som deltog i den 27 februaris tävling... :o)

Har sportlov just nu tillsammans med min son och man. Härligt. Bilden är INTE någon sportlovs bild, den är tagen på höstlovet i slutet på oktober, men bara för att jag inte kände för att blogga utan bild så satte jag dit en 6 månader gammal bild. :o)

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten! Digitala stämplar kan jag ingenting om..vore kul att lära sig ngt om det.

    Inte spelar det väl ngn roll om man illustrerar sina inlägg med bilder fr arkivet.

    Foton ger alltid lite extra krydda till inläggen.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!