måndag 24 september 2012

Mist, mist och åter mist

Nu har jag använt mig rejält av mist. Är dålig på att kombinera lite mist med annat men det går ju även så här, d v s att använda en massa massa mist :) Cardstock och dekorationer har allt varit vitt från början :)

Scraphuset har en utmaning denna månad att skapa något höstigt som är monokromatiskt, tävlingen hittar du här. Jag valde att skapa i orange med ett foto tagen på sonen förra hösten på en av våra utflykter, valde att inte skriva ut den i färg utan i sepia (heter det så föresten?) kändes som det passar bättre till layouten :)

Hoppas ni får en riktigt toppen vecka! 


4 kommentarer:

  1. Så otroligt vackert!
    Me like!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Men kära nån så otroligt snyggt

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Oooh, den vill jag äta upp, otroligt läcker! Råkar dessutom ha en "fling" för orange just nu oså dyker din förtrollande vackra LO upp här =) Så fint fotot är, gullig bild och vackert med sepia till det orangea! Svårt att förstå att alltsammans var vitt från början, tänk vad lite färg kan göra!

    Lycka till i utmaningen, ha en skön eftermiddag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. WOW så häftigt det blir med mist och allt annat!!
    Vrålläckert var detta!!!!
    Av någon anledning kan jag inte scrolla i din blogg när jag bytte till chrome igår....konstigt. Nu när jag går via IE så funkar det precis som vanligt......jag blir inte klok på dessa datorer =)
    Kram min vän =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!