lördag 8 december 2012

Körsbärsblom


Gillar verkligen denna blomma från Momas lil´shop of stamps. Ja alla hennes stämplar är ju underbara men denna kanske lite extra ändå :) Den är lätt att färglägga, passar så väl nybörjare som erfaren färgläggare. Den är lätt att använda både på kort och layouter för den är stor! Sedan för den som gillar att klippa ut sina motiv, som jag gör, så är denna även lätt att klippa ut. Ja denna stämpel har allt :D Den finns dessutom både som digitaltmotiv och gummistämpel, bra va :)

Detta kort visades i Momas blogg igår. Jag har äran att få gästa där lite då och då :) När jag såg att hon sökte GDT till december tänkte jag "Attans varför december, vill ju söka men tänk om jag skulle få det... hinner inte i december..." Samtidigt tänkte jag att det är ju så svårt att få dessa eftertraktade DT platser :) Men så skrev jag i deras blogg att om det varit en annan månad så hade jag sökt :) Då tog snälla Moma kontakt med mig och frågade om jag inte ville gästa ändå och göra några inlägg då och då. Detta kunde jag naturligtvis inte säga nej till :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Så snyggt!

    Önskar dig en fortsatt bra helg!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Jättefint, skönt med något annat än jul att kika på :)
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  3. Ett helt fantastiskt fint kort

    Trevlig 2:a advent

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!