söndag 30 januari 2011

Cirklar, skrot och .... konstigt.... :o)

Jaa.... vad ska man kalla denna layout för... Konstig var det ord som dök upp i mitt huvud... :oD Titteln är i alla fall "Min första moppe". Hittar ni orden? :o)

Inne hos Scrap-Perra finns en utmaning att leka med cirklar. Mina cirklar är inte så där i fokus men de finns där. :o)

Även om (åter igen) resultatet inte blev som bilden i mitt huvud så hade jag riktigt kul med denna layout. Blev så inspirerad av denna artikel inne ScrappaLoss. Nu är det så att jag absolut inte hade ingredienserna som krävdes utan fick använda mig av annat. Det svarta skrynkliga är Relife paper vilket är ett silverfärgat aluminum liknande (kanske det är det också...) "papper". Önskar jag bara hade haft lite större bit av den... Men eftersom jag ville ha en "oljig" look på den och inte heller äger Alco Inks så använde jag mig av svart acrylfärg... Under pappret satte jag lite "skrot" och även bokstäverna M, I, N.

Ville hur som helst dokumentera min sons första moppe. Han har haft en fyrhjuling sen har var 2 ½ år. Då nådde han knappt att köra med den... Förra hösten köpt min man ramen till en Monkey och vips några dagar efteråt hade min son en moppe gjort av delar från fyrhjulingen och Monkey ramen. :o) Synd bara det är så svårt att hitta ställen att köra på.... Bakgården är för liten, så vi behöver åka en bit för att få köra på min mans kusins ägor :o)

En underbar söndag önskar jag er alla! Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. WOW!!! Bara skriker steampunk om den!! Passar så otroligt bra med den stilen till just detta tema och foton. Du är så påhittig du =)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!