torsdag 27 januari 2011

Längtan efter sommaren



Är du less på vinter och kyla? Längtar du efter sommar, sol och bad? Jag är inte helt less på vintern, längtar till våren men även liiiiite till sommaren :o) Längtar till, förhoppningsvis många, soliga vinter-vårdagar (kan man säga så???) då jag kan ta fram skidorna och försöka lära mig att åka skidor igen efter mååånga års paus. Förra året skaffade jag nya skidor och hann vara några gånger ut på isen med dem.

Här i alla fall ett kort med sommar tema. Har ingen aning om till vilket tillfälle jag ger ett sånt här kort. Men nog tror jag att detta kort någon dag hittar en mottagare :o) Blev bara så sugen på att skapa något somrigt så det fick bli ett somrigt kort :o) Till kortet har jag denna gång använt mig av både digital- och gummistämpel. Badhytterna är digital som jag hittat här och badflickan clearstamp från Phunny Face.

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilket härligt sommar kort du har gjort, ja visst längtar man efter sommar och sol. Du har mycket fint på din blogg.

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart somrigt kort!
    Lycka till med DT-ansökningen! Korten är superfina! Håller tummarna för dig med. :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!