fredag 28 januari 2011

Halloween...

(nytt)
Nä, kanske inte riktigt... Mer än på mina layouter. Inne hos Scraplagret finns en utmaning nu i januari att inspireras av sitt första alster. När jag såg den utmaningen kunde jag helt enkelt inte låta bli att sätta igång med en layout. Största anledningen är helt enkelt att jag inte scrappat någon av Halloween fotona från förra året. Min aldra första layout är nämnligen nedan halloween layout. Att jag valde att inspireras av just min första layout istället för mitt första kort är helt enkelt för jag vet helt enkelt inte vilket som är mitt första kort... Och var jag ska dra gränsen... Jag har ju gjort kort läääänge men "scrappat på allvar" under 2 år.

(gammalt)
Ikväll blir det mera pysslande, tror jag i alla fall :o) Sonen har en kompis som ska komma och sova över så det blir inte desto mer fredagsmys med familjen. Misstänker att jag drar mig till min pysselhörna :o) Kanske jag hittar ännu någon utmaning jag blir sugen på ;o)

En riktigt skön fredag kväll och trevlig helg önskar jag er!!!
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!