onsdag 13 juli 2011

Inspirerad av The Color Room

För ett bra tag sedan hittade jag till The Color Room genom min kusin Maja. Nuförtiden är jag in där med jämna mellanrum och beundrar allt fint som finns där. Jag har länge dessutom tänkt registrera in mig dig men då min engelska verkligen är ringrostig och usel så har jag inte kommit till skott. Igår blev jag i alla fall inspirerad av deras skiss och färgcombination och gjorde ett kort där jag verkligen följde skissen nästan till punkt och pricka. Kika in du också här om du är nyfiken på paletten och skissen. En dag kanske jag också tar mig i kragen och registrerar mig där :o)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Vilket häftigt kort!!

    Så härligt med färger!!

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Men du vänne registrea dig!!! jag är apdålig på engelska jag också,men www.tyda.se finns ;P.
    Tycker absolut att du ska vara med och leka där! Super fint kort!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!