lördag 2 juli 2011

Färgsprak


En layout med foto på sonen tagen på midsommardagen. En vanlig syn av honom så här på sommaren är ju denna, rätt svettig :o) Precis som andra 8 åringar är han i farten hela tiden. Så även just nu i skrivande stund är han ute med ett gäng killar :o)

Färgerna på layouten är väl inte så vanliga att se i mina alster men är faktiskt riktigt nöjd med resultatet :o) Tycker färgerna blev så bra mot färgerna på fotot :o) Med andra ord, ett riktigt färgsprak i mina ögon :o) Fotot blev lite konstigt... Jag har använt mig av vit cardstock som inte ser så vit ut... :o)

Trevlig lördag till er alla! Ha det bäst!

9 kommentarer:

  1. Väldigt härlig LO i läckra färger!
    Ha det bäst du med! :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt färglatt och harmoniskt *gillar*

    Kramiz Maja


    ps... ja det var en kantstans jag använt..

    SvaraRadera
  3. Kanon snygg tycker jag!!!

    SvaraRadera
  4. Vilken ljuvlig Lo och härliga sommarfärger dessutom!

    SvaraRadera
  5. Jättehärlig LO du har gjort i somriga färger. :)

    SvaraRadera
  6. Så mycket härliga färger! Riktigt snyggt!!

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  7. Tack för din snälla kommentar i min blogg.
    Tokgillar denna LO. Så läckra färger och vilken sommarfeeling.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Somrig layout, sätter du ihop dessa layouter i ett album sen? Vilken skatt.

    Kram

    SvaraRadera
  9. fasen va du har hunnit skapa...jättefin Lo!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!