torsdag 14 juli 2011

Mini album På 4 hjul

Har roat mig med att göra ett mini album nu i några dagar. :o) Valde ut några bilder där min son sitter på något med 4 hjul, oftast 4-hjuling :o) Här ovan ser ni första sidan.

Nästa uppslag. Valde att fota innan jag satte ihop dem. Och nu plötsligt ser jag att detta uppslag inte har någon journaling alls. :o) Får väl fylla på :o)


Detta mini album är i storleken Biltema tejprulle :o) Använde den som mall när jag klippte ut cirklarna :o)



Perfekt att använda sina spillbitar till såna här projekt. Många av papprena här är rätt "gamla" :o) Borde göra några till. Har så mycket spillbitar att de borde räcka till flera mini album :o)

Ha en riktigt bra dag!

11 kommentarer:

  1. Läckert album! Har många spillbitar så det kanske får bli ett litet album här med =)

    SvaraRadera
  2. jätteläckert blev det!
    kram
    Nita

    SvaraRadera
  3. ursnyggt! Du har alltid så härliga ideér! Tack för att du finns. Kram Stephi

    SvaraRadera
  4. Ursnyggt!
    Gillar jeansfickan! :)

    Ha en go dag!

    SvaraRadera
  5. Ett sånt album till ngn när o kär på högtidsdagen tycker jag vore en bra present!

    Så läckert. Själv försöker jag samla kraft till en fotobok.

    Vi får se, erbjudandena hinner alltid gå ut innan jag kommer tillskott.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag bara äääälskar minialbum och ditt är underbart! Massor av foton och massor av spillpapper har jag... men det är ju hela tiden så mycket annat som "måste" göras?!

    Gillar din storleksangivelse, alla vet på pricken vad du menar och hur stort albumet är! *S*

    SvaraRadera
  7. Detta gillade jag...bra jobbat :)

    SvaraRadera
  8. Det var ett sött litet album!

    SvaraRadera
  9. stört cool!! älskar minialbum de är både roliga att göra och titta i!

    SvaraRadera
  10. Både gulligt och tufft. Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  11. Superläckert. Gillar den runda formen och hur cool framsida som helst med flames ;)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!