måndag 11 juli 2011

Kort med dolt fack


Nästan så fort jag började med detta kort så insåg jag att jag hade helt fel motiv och papper. För gör man ett kort med ett dolt fack så ska väl kortet vara coolt och passa till en 8-9 åring :o) Sonen ger ofta pengar nuförtiden när han ska på kalas och jag insåg då att detta kunde ju vara ett riktigt bra sätt att ge pengar på. Men just detta kort är nog inget man ger till en 8-9 åring :o)

Min pappa fyller 79 år på fredag så jag tycker det blir precis till honom :o) Fast inte vet jag vad jag ska sätta i facket då vi bara tänkt bjuda ut dem och äta. Svårt med presenter till en man som har allt han behöver, säger han själv i alla fall :o) Men det löser nog sig innan fredag :o)


Hur som helst valde jag att göra ett rätt enkelt kort med just stämpeln i fokus. Stämpeln är från Stämpelkällan som just nu söker gäst DT:s till hösten/vintern. Och älskar man att göra kort som jag gör, då älskar man stämplar och då kan jag helt enkelt inte låta bli att söka en av dessa DT platser. För att söka till deras DT ska man skapa något nytt och detta enkla kort får då bli mitt bidrag :o)

Trevlig vecka! Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. fasen va du e finurlig, jag tycker det är så roligt att se dina alster, du blir bara duktigare hela tiden. Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå dålig presentfantasi.. och när man ger pengar el presentkort då är det extra kul att ge dem m ett av dina konstverk.

    Semesterkramar fr malin

    SvaraRadera
  3. Jätteläckert:)
    Lycka till!
    Kram Tesa DT Stämpelkällan

    SvaraRadera
  4. Hur tufft som helst med det dolda facket. Jättefint!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!