söndag 3 juli 2011

Läckert med PhunnyFace


I våras hade jag turen att vinna en skiss tävling inne hos PhunnyFace med ett studentkort. Vinsten var 5 valfria stämplar. Denna läckra stämpel är en av de jag valde. Detta kort är tänkt som en sommarhälsning till en kompis som är singel för tillfället :o) Jag valde denna gång att använda mig av ett foto som bakgrunds papper :o) Fotot tog jag under midsommar när jag tog mig en liten prommenad när vi var hos min mans bror. Tycker fotot och stämpeln passade helt utmärkt ihop, eller hur?!?! :o)

Trevlig söndag!!! Ha det bäst!

8 kommentarer:

  1. det blev läckert. Tror säkert det blir uppskattat;)
    kram
    Nita

    SvaraRadera
  2. Ja det blev jätteläckert. Roligt m kombinationen med det fina fotot!

    Semesterkram malin

    SvaraRadera
  3. Jättefräckt!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Håller med att det blev riktigt läckert... vilken kul idé!!! Ha en fin vecka! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  5. Vilken kul idé =) Å snyggt och läckert blev det! Du e så påhittig du!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  6. Så snyggt! Blev jättefint med fotot som bakgrund!
    Ha en fortsatt härlig sommar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!