lördag 29 oktober 2011

Art dolls

Veckans projekt idag hos Stämpelkällan är idag ArtDolls. Visar redan nu mitt bidrag :o) Kika in här för att se de andra som föresten är urläckra!!!

För mig var det första gången jag gjorde en art doll så det tog lite tid mig att komma på hur jag skulle göra.. Det slutade med lite stämplar, naturligtvis från Stämpelkällan :o), och Tattered Angels Paintsystem. Ansiktet fick lite färg av promarkers men i övrigt valde jag att lämna det tomt, uttryckslöst :o)

Idag och kanske redan igår har det väl firats Halloween lite överallt i landet. Min son har sovit över hos en kompis förra natten där det haft lite Halloween fest (han är 8 år så ni förstår då att det är saftfest :D ) Kanske får vi se lite demoner och spöken bakom dörren idag, få se... Själv är jag ingen Halloween firare. Är inte ens speciellt förtjust i Halloween måste jag erkänna. Har några ljuslycktor, kom jag på i skrivande stund, som är i form av en pumpa. Kanske jag skulle för sonens skull plocka fram åtminstone dem. :o) Några ljus ute kan jag väl också tända. Nästa helg däremot kommer jag definitivt att tända ljus ute i mina få lyktor :o)

Ha det bäst! Trevlig Halloween!

1 kommentar:

  1. Håller faktiskt med dig, jag är ingen fan av Halloween.

    Men bjudna på fest är vi ikväll o då var det bara att dra ut på stan för att köpa ngt till barnen att ha på sig, jag tänker inte klä ut mig, får jag inte vara med på festen så åker jag gärna hem o vilar lite..fast det lär inte hända.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!