torsdag 20 juni 2013

My little book of wisdom


Ibland är det så kul att bara göra :) Göra utan att planera desto mer. Idag visar jag några såna alster från mig. :) Det känns så bra att rensa huvudet på detta sätt :)

När jag fick denna stämpel "Little book of Wisdom" (från K-design) tänkte jag att jag gör en lite bok till mig själv med lite små kloka ord. Så för ett tag sedan skar jag ut små sidor av papper för akrylfärger för att börja skapa denna lilla bok. Nu är det ju så att jag bara gjort sidor men inte satt ihop dem på något sätt ännu.... Ska göra det så småningom, det kanske ännu blir några sidor till denna "bok".


Även denna text kommer från K-design. Här en lärdom till mig själv att försöka släppa taget om misstag jag gör och inte gräma mig över dem för länge. 


Har man hållit på med mindfullness vet man att Andas är en viktig del av övningarna  :)


Lev idag behöver jag ibland påminna mig om :) Denna text kommer från Momas lil´shop of stamps


Samma som ovan, kom ihåg att vara här och nu :) Här och nu kommer från YouDo.

Och hittills sista sidan. En lite självförtroende boost till mig själv ;) Även dessa texter kommer från YouDo.

Ha det bäst!!!

2 kommentarer:

  1. Men vad snyggt du gjort dessa sidor, detta är du kanonduktig på! Så många bra och snygga textstämplar du använt här, tål verkligen att läsas många gånger och ta in och agera efter. Du har verkligen fått fram så många snygga bakgrunder så fortsätt absolut med detta!!
    Jag har sugit in varenda textstämpel även i mitt huvud.....för vi verkar nog ganska lika i det du beskriver så nu skall jag försöka leva lite mer efter ditt inlägg idag =)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tänkvärda ord är något jag bara ääääälskar! Och samlade på det här sättet är de ju ännu bättre och finare än som "bara" text.

    Ett suveränt arbete!

    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!