tisdag 18 juni 2013

Nya brillor


I vår har vi letat och letat efter solglasögon åt sonen. De har varit för stora eller för små och barnsliga men till slut för 2 veckor sedan hittade han ett par han gillar så naturligtvis skulle vi ta ett foto med dem på :) I brillorna kan man se mig sitta i ingången på vår husvagn där jag sitter och tar fotot på sonen :)

Jag måste byta stil snart, eller kanske inte byta men prova på annat, känner jag... Inte för att jag inte är nöjd med denna men mina lager med papper växer och jag är ju så otroligt billig i drift när jag använder så lite :) Jag köper läckra papper för att prova på annat, jag börjar med att ta fram en massa men det slutar med layouter i denna stil... Knappt någon åtgång av papper eller dekos :D

Till denna layout har det blivit en salig blandning av lite av varje som t ex däckspåren och stjärnorna är från K-design, stencil och bokstäver från Prima, washitejp från YouDo och Ica Maxi :) Papper är Teresa Collins och en stämpel som inte syns så mycket från Kaisercraft. Mist från Dylusion. Ja det var väl allt... kanske... :)


Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. du är så skicklig på urcoola layouter!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Cool kille och cool layout!!

    Gillar din stil med tape, stämplar och mist, det är stilrent och urläckert, dessutom kräver det en del av skaparen att bygga upp på egen hand istället för att använda färdiga dekorationer. Med andra ord - Du är ett proffs! :) Det ska förstås ändå bli kul att se vad du hittar på designark och färdiga dekorationer, alltid roligt att variera sig lite.

    Önskar dig en riktigt glad och trevlig midsommar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte alls byta stil. Använd pappren till kort istället. Din stil är så snygg och så perfekt till dessa "killiga" layouter!

    Snyyyyyggt! är ordet för dagen och att man kan se dej avspeglas ger ju bara en extra dimension till fotot. Suveränt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!