måndag 17 juni 2013

Sommarlov!

(svenska längre ner :) )

Jo keväällä löysin yhden kivan skräppihaaste blogin mutta tässä on ollut niin paljon tälle keväälle näitä tilauskortteja että ei ole paljon muulle ollut aikaa kun niille ja DT jutuille. Nyt kuitenkin viimein ja vihdoin sain aikaa osallistua ja tässä minun sivu. Saas vaan nähdä onko tämä sivu hyvksättu :) Tässä kuva mun pojasta, kuva otettu päättäjäis päivänä kun hän on "lähdössä kesälomalle" :) Leimojakin on jonkin verran mukana. Siis tämä on sitten minun sivu Skräppihetket haasteeseen #10.

Olen tähän sivuun melkeen vaan käyttänyt YouDo´n tuoteita, kaikki paitsi valkoinen cardstock ja musta sprayväri (hm... mikä lieneen "mist" onkaan suomeksi???). Mulla kun oli onni voittaa just YouDo´n tuoteita jonkin aikaa sitten ja ne kun oli niin ihanan kesäisiä niin minusta ne sopi aivan mainiosti tälle kuvalle :)

Niin, ja jos olet lukia Suomesta ja satut tietämään jos on suomenkielieiä skräppi ryhmiä Facebookissa niin laita mulle kommenttina vinkin jos viitsit :) Kiitos! :)

***
Nu äntligen har jag hunnit göra en layout. Har varit såååå sugen på att göra en länge men inte hunnit. Allt jag gjort senaste tiden har varit beställnings eller DT kort. :) Har inte ens visat allt än...

I våras hittade jag en rolig finsk utmaningsblogg som jag varit sugen på att haka på ett bra tag och nu äntligen har jag haft tid till det. Utmaningen är att skapa något med stämplar med temat "fara iväg". Jag har ju med lite stämplar och fotot är taget på sonens avslutningsdag och "han far mot sommarlovet"... Fniss... ja jag vet... det blev lite tokig tolkning... :D Hur som helst denna utmaning hittar du här.

Till denna layout har jag använt mig av material från en vinst jag vann i YouDo´s CC i våras. En massa härliga produkter. Nåja, mist och cardstock är inte YouDo :)

Ha det bäst!


3 kommentarer:

  1. ÅHH vännen, såå läcker LO!!
    Vad snyggt med pilarna, såå perfekt text!!

    HA DET SÅÅ GOTT!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Så läcker! Jag blev verkligen inspirerad! Är det okej om jag liftar den?

    SvaraRadera
  3. Ihana sivu! Tykkään sekä väreistä että mustasta mististä tuomassa kontrastia :)

    Skräppäyksestä hullaantuneet on ainakin yksi suomalainen skräppäysryhmä FB:ssä https://www.facebook.com/groups/319779134726273/

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!